zaterdag, september 23, 2006

60 van Texel

Hallo medelopers

Net terug van de chinees, waar we met een gedeelte van het RUN team hebben gegeten.
Tijdens het eten is het idee geöpperd om ook tijdens de 60 van Texel met een team aan de start te verschijnen.
Vanavond bleek dat er weldegelijk belangstelling is bij een aantal lopers en supporters om mee te gaan naar Texel en daar deel te nemen op de verschillende afstanden.

De mogelijkheden zijn 4x15 km estafette, 28 km, 32 km, 60 km en 120 km, zelf heb ik mij inmiddels ingeschreven voor de 60 km.
Graag hoor ik van andere lopers die heen willen op welke afstand ze uit willen komen en hoeveel dagen ze op Texel willen blijven.
Het idee is om, van vrijdag t/m maandag, een aantal huisjes te huren op een vakantiepark.

Voor meer informatie kun je in het menu "links" kijken onder "60 van Texel", verder hoop ik snel van geïntreseerden te horen dat ze mee willen, zodat het team ingeschreven kan worden en de overnachtingen gereserveerd kunnen worden.
Hou er rekening mee dat er een maximaal aantal deelnemers is, waardoor er optijd ingeschreven moet worden.

MVG Marco

1 Comments:

At 18/11/06 00:36, Blogger Marco said...

Hallo,

Helaas is het niet gelukt om een team samen te stellen voor de 4X15 km, wel lopen er verschillende lopers op de diverse solo afstanden.
Jan Henk loopt de 28 km als training voor New York, Dick loopt de 32 km en ik kom uit op de 60 km.
Inclusief supporters en verzorging zitten we momenteel op 10 personen waarmee we een lang weekend op Texel zullen doorbrengen.

MVG Marco Hartman

 

Een reactie posten

<< Home