dinsdag, april 04, 2006

Update RUN 06

Hoi Lopers,

Inmiddels is ons team ingeschreven voor de RUN.
De lopers die toegezegd hebben dit jaar mee te doen zijn tot nu toe:
Jaap,
Henk,
Jan Henk,
Dick,
Gerard.
Lopers waar ik van uit ga maar nog geen bevestiging van heb:
Erwin,
René,
Reemt,
Peter,
Aldert,
Meinard.
Ik hoor graag of ik jullie op de lijst kan zetten.
Mochten er nog meer lopers zijn die mee willen lopen laat dat dan zo vroeg mogelijk weten zodat er eventueel een 2e team opgezet kan worden.

MVG Marco

3 Comments:

At 9/4/06 20:34, Blogger Marco said...

Hoi,

Heb net van Erwin en Meinard een bevestiging gekregen.
Dit brengt het totaal aan bevestigde namen inmiddels op 6.

 
At 19/4/06 18:39, Blogger Marco said...

Ook Rene loopt mee met de RUN, het team is bijna compleet.

 
At 15/5/06 20:55, Anonymous Anoniem said...

Hoi Marco,
Nog even een reactie van Aldert.
Ik laat het nog even open of ik mee doe, want ik heb de laatste tijd weinig hard gelopen. Je kunt me altijd nog mailen hoe het er voor staat op alderthofstee@gmail.com
Groeten Aldert.

 

Een reactie posten

<< Home